Vanaf de start (in 2013) heeft @realtwitcourt aandacht gehad in de media. Hier enkele voorbeelden:
De Volkskrant - Een uitgebreid interview over mijn donatiemodellen
BNR - Een live-interview met Paul van Liempt over betaalde tweets.
De Nieuwe Reporter - Eerlijk is eerlijk. DNR was er als eerste bij.
NRC - Hoewel ik in het interview ineens Tromp heet, toch een vermelding van de deftigste krant van Nederland.
EenVandaag - De zender ontdekte de trend van vandaag.
DeMorgen - Internationale aandacht over de grenzen!
HetLaatsteNieuws - Wederom stukje promotiegebeuren van onze zuiderburen.
GIC - Wat aandacht van een eigen opdrachtgever.
Twittermania - Een fanatiek clubje Twitterfanaten zag het ook.
Bright - Online is de aandacht het grootst.
En nu is er dan het donatiemodel. Ook daar is aandacht voor:
Villamedia: 'Altijd spannend om het anders te doen dan wat je lang gedaan hebt'
Volkskrant: Een stuk over mijn verdienmodellen en hoge bomen die veel wind vangen